Hmm, tror det börjar bli lite överdrivet

Satt idag och hörde hur några tjejer satt och prata om Iphone och hur barn hantera dem. Något som förvåna mig var när hur dom berätta att deras yngre syskon satt och spela, tog bilder och kolla på bilder med dom. Okej det i sig kanske inte är så chockerande men när de sa hur unga deras syskon va hajja jag till. Den enas syskon var 2 och den andras var 1 och ett halvt.
Men är det bara jag eller kan man inte vänta lite med att lära barnen mobiltelefoner, jag hade ingen mobil förren jag börja 6:an och då var det verkligen inte någon Iphone utan en gammal, stöttålig telefon.
Snart kommer väl barnen födas med en telefon vid örat och redan kunna den senaste tekniken. Hmm neee jag tycker man ska vänta med att ge barnen ansvar för en telefon!

images.jpg

Hoppas att alla får en riktigt bra kväll och en bra tisdag! 

Puussheei<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0