En lugn men aktiv helg

En sak vet jag säkert iallafall, jag är trött! 
Kan väl inte påstå att jag har stressat i helgen men vi har ändå haft saker att göra. Första skolveckan är även avklarad och ska snärt sätta mig och göra lite läxor, har några uppgifter i matte B att göra så vi kan börja arbeta med boken på tisdag.
Igår var Mattias och jag i linköping HELA dagen! Vi var på antikrundan och fick några saker värderade, eller aa jag fick det. Han följde bara med mest som sällskap till mig och det behövdes verkligen! 3 och en halv timme var vi där och då spenderade vi mesta delen av den tiden i kö! Men det var ändå värt det, fick lite rolig information om de saker vi tog med men det var ändå inga förmögenheter.
Efter antikrundan åkte hem till Johanna och Rikard och fick lite fika och lite prat innan vi åkte till deras gamla lägenhet för att ta deras fönster en sista gång så att de rena tills den nya hyrestageren flyttar in.
Klockan var 8 innan vi kom hem till blacka och med ett svagt konstanterande så insåg vi att vi inte hade ätit något ordentligt på säkert 8h så det blev att slänga ihop lite spagetti carbonara och luta sig tillbaka i soffan med mat och lite cider.
Idag blir det att ta det lugnt och kanske kolla på någon film, göra lite matte och fika lite. Vi ska snart precis göra lite chokladbollar för att lyxa till det hela lite!
Hoppas att alla har haft en riktigt bra dag och vecka!
Puuussheei<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0