mmmmmmmm

Nu är jag riktigt mätt, har precis ätit lite tacogryta som jag gjorde igår. Nyttigt och bra så det kan vara ett tips! Är ni intresserade så säg till så slänger jag upp receptet här på bloggen.
Men aaa jag tror jag nääääästan har packat klart, det är väl typ tandborste och lite färdkost kvar, ajuste samt penicillinet ( det får jag inte glömma!! )
Ser fram emot att få åka en längre sträcka själv för man vet ju aldrig när man skulle behöva göra det i framtiden och det är ju något man också behöver åka på för det är nästan jobbigare att bara sitta å rulla än å köra i stressig stadstrafik. Tycker jag iallafall, de är jobbiga på olika sätt helt enkelt!
Men nu ska jag packa det sista och sen ska jag till pappa å hämta bilen + att han ska förklara hur hans GPS fungerar. Aaaa det var nog allt för nu!
Hoppas alla får en riiiiiiiiiktigt bra helg!
Puuussheeii<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0