det är inget kul att plugga!

Sitter här hemma på våran studiedag och försöker faktiskt studera, men det går inget vidare för det är inte speciellt kul måste jag väl erkänna.
Inte blir det bättre heller av att jag ser det där nedrans medicinpaketet ligga på bordet och stirra på mig! Det är nämligen så att jag har haft problem med halsen nu ett x antal månader och för ca två veckor sen fick jag nog och tog kontakt med vårdcentralen så de tog lite prover och det visade sig att jag hade någon baskilusk där någonstans i halsen som gjorde livet jobbigt för mig så nu har doktorn satt mig på en penicillinkur med tre tabletter om dagen i tio dagar.
Men men vill man bli frisk så vill man!
Hoppas alla får en riktigt bra dag
Puusheeii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0