mörka skuggor, lyckade körningar, bra teori, matmarknad och änglars tårar

Min vecka har varit riktigt intressant faktiskt, de körlektioner jag har haft går riktigt bra och teorin har äntligen börjat fastna och det går bara bättre och bättre på teoriproven nu.
Nu i norrköping så är det ju även matmarknad med mat från lite olika hörn av världen. Så i torsdag testade jag känguru hamburgare! Faktiskt godare än vad det låter.
Matmarknaden stannar i Norrköping till imorgon söndag så med betong ÅK DIT! Ni kommer inte ångra er.... Hur mycket intressant som helst fanns det att kolla på å smaka på.
Men nu kan inte jag skriva längre för ska städa mitt rum lite inför morgondagens firande!
Puuussheeeii<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0