Snow white and the huntsman

Var ju som sagt på bio igår och kollade på snow white and the huntsman. Den var riktigt bra faktiskt så den kan jag rekomendera, ett nytt sätt att se snövit på.
Idag har det blivit att bara ta det lugnt, har tillbringat dagen med Mattias och det har bara varit att äta, slappa, sova, fika och sedan en promenad. När min mor kom hem så blev det till att åka ut å övningköra så idag har vi varit ute i två och en halv timme! jisses men det är bra att köra lite mer just nu när körkortet börjar närma sig, hoppas jag iaf!
Något mer jag bara måååååååste rekommenadera är Marabou jordgubb! Jag bara älskar den, jag tycker den är helt underbart god så testa den om ni får tillfället!
Puussheei<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0