lovar,du behöver inte tjata två ggr

Vet att jag lova igår att jag skulle blogga men det blev fullt upp hela dagen så det hanns inte riktigt med helt enkelt. Men här är bilen på huset som vi har målat lite på nu, det röda är nymålat och det gula är den gamla färgen.
Jag tycker det blir väldigt bra ändå.
Men nu ska jag sova en lite stund till och sen så blir det att börja små städa lite innan mamma och micke kommer hem. Det är väl inget större att städa men några saker att diska och plocka bort lite så är det lugnt sen.
Ha en riktigt bra dag!
Puussheeii<33

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! Fin blogg! Kika på mina bilder och rösta jätte gärna (ifall du tycker de är värda det förstås)



Skulle bli jätte glad, och varför inte göra någon annan glad?



http://sarasmatkasse.se/djur-tavling/bidrag/703



http://sarasmatkasse.se/djur-tavling/bidrag/730

2012-07-08 @ 13:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0