jag är fri som en fågel

Idag har varit en riktigt rolig dag!

Började lite lugnt och sen så cykla jag till stan och gick runt lite där med en vän och sen så blev det också lunch i solskenet. Cyklade hem och nästan direkt satte mig i bilen för att åka ut till blacka å hämta upp tjejorna. Iväg bar det till vånga och det blev mycket skratt, bad och prat.
När vi var klara för hemfärd så kände jag att jag sakna min pojke lite så blev att åka å träffa honom och kolla på när han spela golf! Han var faktiskt lite duktig även om han hamna i bunkern två ggr! Hihihi!
Men nu blir det inte att sitta länge här för imorgon blir det upp tidigt och ta lite frukost mys med matilda på en brygga
Men hoppas att ni har haft en riktig bra dag med mycket lycka!
Puussheei<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0