att va i Borås är som att gå in i en dusch med kläderna på!!

Hmm blev en liten blogg paus men har anlänt till mormor och först blev det en dag med massa husbilds åkande och sedan bilfärd till borås på kvällen så det gavs inte riktigt tid till någon dator då.
Idag har vi också varit i Borås och hållit mormor sällskap på sjukhuset så vi har suttit å fikat å pratat i över två timmar så det var riktigt trevligt. När vi kom hem blev det att säga hejdå till mamma och micke som skulle åka vidare.
Nu till kvällsmat åt pelle å jag hamburgare så det tyckte iallafall jag var en fin fin start men blir att gå en liten sväng nu om en stund så man får sova ordentligt inatt för imorgon blir det full fart!
Vi ska nämligen åka till Liseberg!!!
Det blir sjuukt kul och jag och Amanda kommer säkert springa runt som två galningar och kanske åka allt som går och som vi vågar! Hahahaha mycket men inte allt vågar jag åka men det kommer bli sjukt trevligt så får resten av sällskapet gå på annat håll och åka det dom vill åka.
Så egentligen med andra ord så kommer det nog med 98% chans INTE bli något inlägg imorgon men vem vet, jag har ju mina stunder!
Hoppas alla har haft en riktigt bra dag, kommer snart upp lite bilder från mobilen på vad som har hänt. Ska bara få tag i min kabel till telefonen!
Puuussheeei<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0