det är som solstrålarna som lyser genom min persien

Sista dagen på lovet, vet inte om det är skönt eller ledsamt. Men egentligen är det väl rätt skönt att skolan börjar igen så man får någon ordning på det hela och får in lite rutiner.
Idag så blir det att packa ihop lite saker i rummet, städa lite och komma ut och röra på sig. Ska även åka in till stan och kolla upp en adress så att jag hittar dit imorgonbitti.
Jag hoppas att alla har fått vila upp sig och med nya krafter orkar ta tag i den sista terminen innan, iallafall jag, börjar på mitt sista år i gymnasiet.
Känns lite knäppt för tre terminer har gått fort, hur fort kommer inte de tre sista gå??
Men nu ska jag börja packa!!
Puussheei<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0