skuggorna är inte snälla men du i min sol och i ditt ljus försvinner dom

Vet att jag skulle ha bloggat igår men det var helt omöjligt med hastigheten på vårat internet och idag så fick vi gäster så innan det var man ju tvungen att städa och hjälpa till att förbereda innan alla kom.
På eftemiddagen fick jag förfrågan om jag ville på gå på bio så lite senare blev det att bege sig in mot stan. Sjuuukt bra film verkligen!
Lite tårar kom det, men det är ju nästan en regel snarare än undantag att jag gråter till filmer, så fort det är det minsta sorgligt så kommer dom där små förädiska tårarna.
Men sällskapet var riktigt bra så det vägde det.
Ritkigt bra film!! Får ni tillfälle så se den!!
Men titta på den första filmen innan, då förstår man lite mer av det som händer.
Men nu ska jag sova så att man orkar med morgondagen
Puussheei<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0