say my name, sunshine throught the rain.

Nu sitter jag här och smaskar på lite naturgodis, tyckte så synd om mig själv så att jag inte kunde motstå det. Men hellre att jag äter några godis bitar och är glad än att jag låter bli och bara är ledsen.
Nu ska jag så fort som möjligt skriva in en läxa och skicka iväg innan jag ska börja packa. Nu är det bara en veckan till flytten. Nästa fredag, lördag och söndag är det som gäller så nu i helgen är det bara att packa på så att allt blir klart så att det bara är det sista finliret kvar i veckan.
Föresten så ska vi äta kvällsmat nu snart!!
Hoppas att alla får en suuperfin helg!!!
Minne från hösten 2010
Puuusheeei<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0