lika sött som sockrig cupcake

Nu har jag startat det nya året i min takt och utan att ha påverkats från nätet, riktigt skönt faktiskt. Jag har tagit det lungt, varit med kompisar, motionerat och shoppat lite. Det är ju trots allt mellandagsrea och då blir det gärna att man handlar lite.

Först var min önskning att åka till stockholm men när inte det gick att uppfylla åkte jag och Emelie till linköping igår och gick runt och shoppa där. En riktigt suuper kul dag, det ända jag har att klaga på att att linköping inte verkar ha några pizzerior!?!?!?

Men det gick bra ändå, hitta riktigt söta fynd och de såg ut såhär

dagens utstyrsel betod av det andra söta fyndet

Jag vet att jag skulle ha bloggat igår men vårat internet var helt omöljigt att vara inne på så det gick helt enkelt inte, men nu har ni fått sett mina små fynd. Blir man inte glad när man hittar sådär söta saker som man helt enkelt inte bara kaaan motstå!!

Puussheeii<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0