hoppsan hejsan lillebror.....

Nu var det ett litet tag sen man blogga, men till min ursäkt så kan jag ta till att jag har haft lite att göra och i helgen har det inte ens slagit mig att starta datorn och blogga eftersom min söta lilla mormor har varit här.
Det var väldigt länge sen jag träffa henne nu och vet ju inte exakt när det är jag träffar henne nästan gång så då vill jag passa på att utnjytja tiden med henne till max!
Det jag har gjort när jag inte varit med mormor har varit när jag har varit ute och gått eller när jag har sovit.
Självklart var min lilla björn med upp så några timmar ägnade jag åt att gå ut och gå med honom och sen någon mer att kela lite med honom och få honom att känna sig omtyckt.
Nu är det dags för mig att studera lite så att jag utvidgar mina kunskaper i diverse ämnen.
Måste också säga att idag var jag så duktig så att jag var nere på gymmet och träna!!
Puuusheeii<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0