Ge aldrig upp!!!!

Sitter just nu och ska snart skriva in konditionsträningsrapporten in på datorn så att jag sedan kan skriva ut den så är jag klar med den biten iallafalll.
Har även upptäckt att jag har varit för långsam i packningen så nu jäklar är det dags att sätta igång. Som läget ser ut nu så flyttar vi nu nästa onsdag, eller börjar iallafall och kanske har sagt det förut men jag har bara packat två kartonger?!?!?!? Shit allså och jag har ett helt rum att packa.... okeej kanske överdrivet men det är en del smått och gott som måste gås igenom en lite sväng och rensas ur så man är redo för det nya livet sen.
Men nu ska jag inte sitta här och skriva mer utan börja på rapporten!! Ha en riktigt bra fortsatt dag!
Puussheei<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0