framtiden?? Varför då?

Allså saken är den att jag satt och tänkte nu. Vad händer i framtiden, vad händer om ett år? Vad händer om 4 år?? Hur ser mitt liv ut om 10 år?? Vart är jag då? Vad gör jag?
Har jag någon kontakt med de vänner jag har nu?? Kommer något att blir som det man vill??
Tror att iallafall minst 90% av mina planer som jag haft någon gång under livet eller drömmar som jag har haft har inte gått i uppfyllelse eller så har dom helt enkelt inte varit möjlig att göra.
Vet inte längre om jag vill drömma eller göra planer med någon om vad man ska göra tillsammans för INGET känns som att det går som man vill.
Vad är drömmar för något igentligen?? Är det något man bär med sig för att man ska orka fortsätta? Är det något som hela tiden bara krossas??
Vad är drömmar för dig??
Puuusheeii<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0