Förbättra mödrahälsan!!!!!

Just nu sitter jag och emma och gör det sista på arbetet om hur man kan förbättra mödra hälsan för att inte lika många kvinnor ska omkomma i samband med graviditet och förlossning.

Efter att vi har slutat har jag faktiskt inte riktigt bestämt mig om jag ska åka hem eller om jag ska gå ut till micke och åka hem med honom.
Men får se hur det blir. I helgen blir det iallafall till att flytta så då blir det fullt upp både med kartonger och människor som ska bära dom, skönt att man inte behöver bära allt själv iallfall. Men nu får ni ha det så bra. Tänkte se om jag kan ladda upp en bild på hur tomt mitt rum är och hur många kortonger vi har.

                                                                                                          Puusheeei<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0