åhej å hå nu ska vi svettas som ett gubbfån!

Medans Amanda Fondell strömmar ut från högtalarna har jag börjat med min konditionsrapport. Har haft min första skoldag med teoretiska lektioner.
Det märks att det har varit lov för man har inte riktigt hunnit koppla på hjärnan ordentligt igen efter det och nu när dagen är slut så är man bara sjuuukt trött i huvudet!
Något som är lite sjukt är att det är torsdag imorgon och sedan är det bara en dag kvar innan det är helg igen. Kommer det hålla på så fram tills det är nästan lov? Skulle dock var riktigt skönt så att man fick vila lite igen men ändå så att det inte blir fööör länge att vila.
Aja nu måste jag fortsätta skriva på min konditionsrapport så den blir klar!!!
Puuussheeeii<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0