du är den som har tagit charmexamen

Medan tiden på bloggen står stilla fortsätter mitt liv utanför i en rusande fart med allt dess innehåll. Idag var mamma och jag på körskolan och skrev in mig, ett steg närmare körkortet
Allt eller så gott som allt flyter på riktigt bra nu.
I skolan går det riktigt bra, har massa fina vänner att umgås med, tiden går fort och känner hur det andra året redan börjar lida mot sitt slut.
Träning är väl det jag ska förbättra på och kanske försöka komma lite iform inför sommaren 2012.
Nu ska jag fixa lite annat medans jag har internet och sen blir det till att somna lite skapligt så man orkar. Tror även att jag ska försöka ladda upp en bild här snart och försöka vara inne lite oftare..
Puuussheeii<33

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Jag har läst att du jobbade på Löfstad slott i somras, hur fick du kontakt med dem och kunde söka det jobbet?

2012-02-29 @ 09:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0