Nya erfarenheter!

Nu efter nattens arbetspass börjar jag bli lite mänsklig igen. Började jobba vid halv 9 igår kväll och skrev ut mig kl 05.00. Efter det följde jag med några jobbarkompisar till McDonalds och jisses vad gott det var med en flottig cheese sådär på morgonkvisten!! Kom hem och somna kanske runt halv 7 på morgonen och gick upp vid 30 i 12.
Men jag vet inte riktigt vad jag tycker om det föregående dygnet, morgonen var ju bra och arbetspasset helt okej även om jag ville gå hem å gråta en liten skvätt efter att jag slutat så var nog det värsta med förra dygnet mitt på dagen. Kommer ni ihåg att jag sa att Mattias och jag var på media markt, det är nämligen så att när vi var påväg hem var det så halt på ett ställe så hjulen fastnar i snövallen, får spinn, snurrar ett varv och åker ner i diket. Skapligt chockad men inga skador varken på mig, Mattias eller bilen. Så en erfarenhet rikare blev jag denna jul och nu är det bara fortsätta köra med vetskapen om att man kanske får ta det ännu mer försiktigt!
Puussheei<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0