Söndag, slutet men ändå snart börjar något nytt

Nu var det söndag igen då, slutet på ytterligare en vecka och om några timmar börjar en ny och då blir det nya tag. För mig börjar skolan på riktigt med alla lektioner och läxor som kommer med skolan men det är ju sista året så ska väl inte klaga för mycket!
Har även bestämt mig att nästa vecka ska bli en lite nyttighetsvecka så det innebär för mig att jag inte kommer äta godis, fikabröd eller mejeriprodukter. Hmm undrar hur detta kommer gå men det blir säkert hur bra som helst.
Den här veckan kommer vi även få ut en skoldator så det ser jag riktigt mycket fram emot, tror jag. Det blir ju jobbigt för måste måste släpa på både böcker OCH dator nu!! Men det löser sig, nu ska jag fixa rummet lite och packa skolväskan
Puuusssheei<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0