På mammas och Mickes IPad

Just nu sitter jag i fotöljen med mammas och mickes iPad i knät och smattrar med fingrarna på skärmen för fullt, trodde faktiskt inte att det gick att skriva så fort på den här men det går ju riktigt bra faktiskt!  Är ju nästan så man blir lite sugen själv men det får vänta ett tag! Nu den här veckan när jag inte har uppdaterat bloggen så har jag tillbringat massa tid med min pojkvän och hittat på lite olika saker och haft det riktigt trevligt och skönt nu innan skalan börjar imorgon och allvaret startar på allvar. Imorgon påbörjar jag mitt tredje och sista år på gymnasiet! Lite svårt att greppa faktiskt tiden har gått otroligt fort och det kommer säkert gå lika fort nu, innan jag vet ordet av kommer jag stå där på trappan och sjunga studentsången. Hmm aa men än är det ett litet tag kvar så vi tar en dag i taget Frank till den dagen så får vi se vad som händer.
Idag så var jag och Mattias med hans familj till Linköping så vi gick på Ikea ett litet tag och jag kom faktiskt hem med lite fina fynd bland annat en ny kudde så nu får jag någotmskönt att sova på, ska bara låta den ligga och lufta litet så den får rätt form innan jag börjat använda den.
Nu har jag jumskrivit riktigt mycket faktiskt men det kan nog bli lite bättre nu när man får lite rutiner igen som man kan följa, så imorgon blir det skolan mellan typ ett och två och sen blir det och träna med Mattias, så hoppas det blir en skaplig dag men nubiska jag gå och duscha så man är lite fräsch inför första skoldagen eller  gör jag det imorgon så jag slipper sova med blöt hår men det märker vi! Nu ska jag sluta skriva iallfall även om det va fruktansvärt roligt att skriva på den isär men kommer säkert bli någon mer gång,
Pusssheeei!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0