Lunch,kaffe och fika

Den här dagen tycker jag har varit väldigt bra för den har innehållit ett studiebesök, lunch med Emma på chicken kebab, rundvandring inne i de nya lokalerna på skolan, kaffe med min pojkvän på världens bar och kök, cykla hem i regn ovädret (inte så kul då). Byta om och värma upp sig lite innan jag tog bussen tillbaka in till stan för en fika med min kusin!  Riktigt trevlig dag på det stora hela och tror att morgondagen blir MINST lika trevlig!
imorgon är det nämligen så att cellgruppen drar igång så då blir det fika, trevligt sällskap och mycket prat! Men nu ska jag gå och lägga mig så att jag kommer upp imorgon och orkar hela dagen!
Hoppas alla har haft en bra "lilllördag"
Puuusssheeei<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0