go och glad kexchoklad

Tycker att den här dagen har varit riktigt bra.
Första dagen på praktiken å tyckte faktiskt att det gick riktigt bra. Efter praktiken fick jag komma hem en stund och andas ut lite och koppla av. Sedan bar det av till skolan för att räkna lite matte, har gett mig på matte B för att se om jag klarar den och det tror jag faktiskt att jag kan göra.
Efter matten så bara det av till pappa för lite kvällsmat. Där så blev det macka, prat och så fick jag en dalahäst.
En riktig, klassisk dalahäst direkt från dalarna.
Men något som har stött på mig nu ett par gånger under en kortare tid är allmänhetens irritation är offentlig ammning.
Men en fråga till er:
Är det okej att amma offentligt? 
Skulle tycka att det skulle vara riktigt kul om ni skulle vilja kommentera vad ni tyckte så tänker jag återkomma lite till det här om ett par dagar.
Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen.
Puussheei<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0