en ny dator och sen är jag glad!

Idag i skolan fick vi ut våra elevdatorer så nu sitter jag och knappar på en macbook pro. Riktigt kul faktiskt, roligt med lite nytt.
Idag känner jag att idag har det varit en lite jobbig dag för den har varit lugn, sen stressig och sen lugn och sen stressig igen och skolan pågick väldigt länge för mig. Gick fram till halv 6 idag så det kändes lite sent men avsluta dagen med att gå och ta en fika min kära pojkvän och förundras över det faktum att han har varit min i 2 månader nu! Men nu ska jag gå och diska lite för att bidra lite till hushållet.
Imorgon blir det praktik, matte och fika hos pappa. Hoppas alla haft en bra tisdag!
Pussheei<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0