en bra start på dagen med lite gröt i magen

Jag ska väl erkänna att jag aldrig har varit något stort fan av havregrynsgröt men imorse när jag gjorde det till frukost blev det riktigt gott och fick i mig en hel portion på mindre än 15 min. Okej visst det kanske låter länge men läste lite samtidigt och förut kunde det ta en halvtimme att äta upp en hel portion men men kanske börjar bli vuxen!? Neeeeee.... bara hungrigare!
Nu ska jag koppla av en lite stund till innan det är dags att bege sig bort mot praktiken för sin första dag där. Undra hur det kommer gå..... Önska mig lycka till!
Puuussheei<33

Kommentarer
Postat av: Putte

Jag e imponerad, men för att vara vuxen måste man äta upp det på mindre än 10min ;) Kommer bara bli havregrynsgröt nu i helgen hihi <3

2012-08-29 @ 21:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0