en allmänt lugn söndag, det är vad jag gillar

Att ha en söndag som består av en skön sovmorgon och sen massa trevligt prat och promenad med en trevlig vän är något jag skulle vilja ha oftare. Om man på det lägger till god mat och en solning är den så gott som perfekt och jag tyckte min söndag faktiskt nästan var det.
Har idag även övningskört samt klarat av fas F nu. Det känns verkligen som att körkortet börjar närma sig nu! Längtar så sjuukt mkt efter att få körkort, bli myndig, få själv mera ansvar. Men samtidigt som det är sjuukt spännande så är det även lite spännande för man står verkligen på egna ben utan att mamma kan ta emot en. Hon finns ju självklart där men aa men förväntas liksom vara vuxen.
Men jag tror att ser man bara på saker lite mer positivt så tror jag allt kommer att lösa sig!
Puuussheeii<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0