back in the track

Tillbaka lite på bloggande nu igen. Ska försöka nu faktiskt, man har kommit in i lägenheten och livet i stan. Har även ändrat mitt liv nu och har börjat träna och äta annorlunda
Dagens lunch bestod av broccoli, kassler och gräddfil
Morgonen börjades med två grovmackor med mackgrill och ett glas mjölk, någon timme senare åkte jag iväg för att köra mitt första pass på friskis och svettis.
Dans Fuego, ett danspass med latinska rytmer och mycket höfter, riktigt kul. Så för er som gillar att dansa och vill börja träna så kan jag varmt rekomendera det.
På kvällen blev det lite godare mat
Ost och skinkpaj samt köttfärspaj
Tillbehöver bestod av gurka, tomat, sallad, feta ost  och sharomfrukt samt vitlöksbröd
Efteråt blev det lite kafffe, melon, nötter och godis
Nu ska jag ut och cykla en sväng så man får lite luft i lungorna och en rensning av hjärnan innan man ska gå och lägga sig.
Puuussheeii<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0