Wished that I could be like you

Ligger i sänge och nynnar på Toby Kieth's God love her. Den låten får mig verkligen önska att man våga göra saker som man kanske annars inte vågar, åka landet runt eller köpa en biljett till första bästa stället som låter bra. Ha en lätt packning med bara det viktigtaste och sen köpa lite saker till dom tillfällen man behöver något annat.
Ett ställe jag verkligen skulle vilja åka till är grekland, landsbygden eller dom mindre byarna där. Få vandra omkring och se på dom där små vita grekiska husen.
Eller föreställ er skottlands gröna kullar, oändliga nationalparker och få se alla dess slott och fästningar. Får nästan lite gåshud. Dom bitar man sett av skottland i filmer är ju så fördömt vackra

                                                      



Det är nog faktiskt en av mina stora drömmar att får resa och se världen, alla vackra saker som finns där men även det som är midre vackert men göra det vackra genom att hjälpa dom som har det sämre.
Nu ska jag fortsätta mitt drömmande och nynnande. Kanske kolla på lite tv
Hoppas alla får en riktigt bra och fortsatt supertrevlig fredags kväll!!

                                                                 Puuusssgoonnattt<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0