Måndagsbarn får fagert skinn

Fick ändå en rätt så bra måndag, gick bra i köket trots blåserna som gör super ont och att man var supertrött. Men blev glad efter skolan för då begav jag mig upp till Lina, borsta lite på henne, satte upp och red en liten sväng så det var riktigt skönt.
När jag kom hem blev det så att mamma och jag åkte ut och övningskörde lite så lyckades få till dragläget riiiktigt bra i en backe nu så är riktigt stolt över mig själv! Tränade på att fickparkera och backa slalom och lite mer smått och gott så nu känner man att det börjar komma en bit påvägen. Men nu ska jag luta mig tillbaka och se på ett avsnitt av min favorit doktor
Hoppas alla ni har haft en bra start på veckan!!

                                                                       Puuuusssheeeei<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0