I'm gonna get you!

Sicken duktig lite flicka jag har varit nu! Betämde mig igår kväll för att jag skulle ut och jogga idag, och ta mig tusan jag var så duktig att jag fullföljde den bestämelsen!
Så när det fortfarande var ljust ute snörade jag på mig mina jggingskor och gick ut till ett lerigt spår och tog ett litet varv. Blev bara 1.5km men det är mer än inget och en början på något nytt är det ju också. För nu har jag bestämt mig!
Jag ska inte äta något godis fram till nyår! sen då kanske jag förlänger det men det märker vi.
Någon som vågar haka på mitt lilla löfte?? Det är inget svårt löfte att hålla om man bara vill tillräckligt mycket!
Men nu ska jag kolla på lite tv och sen gå och lägga mig och sova i tid
                            

                                                                           Puuusssheeei<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0