419

Något som jag tycker man ska ta upp idag är vad som hände för 10år sedan. Vad som förändrande så måånga människor liv. Vad som förändrade sättet att se på andra, vilka lagar som kom till. Men framför allt så tycker jag man ska tänka på alla som dog under denna tragiska händelse.

                    

                                                 



Så för mig kommer det bli en tyst minut för alla som omkom i detta och för alla som än idag lider av det. Skänker även mina tankar till stadens brandmän som slet och kämpade för att rädda så många som möjligt, tänk att dessa människor utsätter sina liv i fara så många gånger för att rädda människor. Det tycker jag är värt att be och tacka för. Så alla som läser detta, skänk en tanke till alla dessa människor.

                                                                                         Puuuusssheeei <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0