410

Då är andra dagen av denna vecka avklarad och man har även tränat dom två första passen på judon för den här terminen. Jobbigt var det iallafall men hoppas att det blir bättre så småningom men det tro rjag säkert när jag kommit igång lite. Men nu ska jag kolla på House men nu ska jag snart gråta för det var väldigt sorgligt så nu sitter jag och gråter samtidigt som jag skriver detta.
Men det tar så mycket tid för mig att skriva när jag kollar på House samtidigt att dewt redan är slut och nu är det dags att hoppa in i duschen så man blir lite fräsch innan man ska sova och så man iallafall blir lite fräsch till imorgonbitti.
För kan även berätta att jag har sovmorgon imorrn eftersom vi har studiedag.
Men sov så gott allesammans!!

                                                                                           Puuussheeei<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör hårt på Judon ! ! ;)

2011-09-07 @ 21:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0