409

Heeellluuuuu

Ligger nerkruper i sängen lite och snart börjar Simpsons på kanal6. Idag så har jag varit ute på praktik och gjort lite allt möjligt bland annat kokat över 50kg pasta!!
Men så kan det vara när man är i ett storkök men kul har man iallafall, fick även sluta lite tidigare eftersom det inte fanns så mycket att göra. Satte mig på spårvagnen och hamna sedan hemma hos Helena i Hageby och tog en kopp te och satt och prata om massa intressanta sakar. När klockan hade tickat framåt så blev det att gå ner till spårvagnen, åka in till stna och träffa Emelie. Åkte hem till henne, pratade lite mer, kollade på lite kläder och åt sedan lite pizza.
Nu går första reklamen under programmet och jag ska avsluta detta inlägg och blanda till lite saft som jag kan dricka

                                                                                        Puuusssheei<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0