413

Heeeellluuuu
Idag så blev det en väldigt lugn dag, de två sista lektionerna var inställda eftersom vi inte hade någon lärare så jag + några andra trevliga pluttar drog ner på stan. Jag inhandla en parfym och ett par skor

                                      
När det var inhandlat blev det att bege sig upp till skolan och sitta i elevrådsrummet och ta emot lite inmälningar från lite olika elever. Sen satt Hanna och jag där en liten stund och diskutera lite olika djupa saker så det var trevligt.
Nu är jag hemma och har packat, städat rummet och bytt lite pengar med min mor. Snart är det dags att köra upp till cellen och fördjupa sig i sin kristna tro.
Sedan bär det av till norrköping och sova i pappas lägenhet så man kan sova iallafall lite längre. Men ser om jag kan skriva något mer idag annars skriver jag imorgon!!

  

                                                                          Puuuuusssheeeei <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0