this is halloween this is halloween halloween halloween halloween



Halloween fest hemma hos lollo igår. Sjuukt kul så hoppas att hon läser detta och att jag tyckte det blev sjuukt bra (Y) Hade en ritkigt awesome time med massa awsome människor.
Nya vänner fick man och man fick reda på massa roliga saker om sina nuvarande vänner genom alla roliga "lekar" vi gjorde.
På bilden tror jag nog faktiskt att lollo gick in mest för sminkningen medans calvin hade den tyngsta kostymen. Va kunde det ha vägt sammanlagt?? 10-12kg kanske. Han var riddare nämligen även om det kanske inte syns så på bilden. Kommer lägga upp en total bild på min kostym imorgon när jag kommer hem till mamma. Vågar inte ta hem mer bilder nu på min brors dator från facebook.
Men nu ska jag gå och lägga mig så man får sova lite, hade en sjuuukt obekväm natt när luften ur min luftmadrass gick ur. Not to good, men tar igen det ikväll och imorgon
Hoppas ni har hade en rolig lördag iallafall!!

Puuussheei<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0