I cross my arms and put on a angry face

Sitter på skolan i elevrådsrummet och inväntar på att elever ska komma och skriva in sig. Men vi får väl se om det är så många som gör det.
Sen blir det väl hem och lägga sig två minuter så man orkar att vara vaken ikväll i kyrkan.
Idag har vi i klassen varit på studiebesök i norrköpings kommunhus och sett hur det ser ut där inne och lite vad de faktiskt gör m.m
Vi har också varit upp i tornet, men som sagt jag har tagit bilder men om jag inte får in dom på datorn kan jag tyvärr inte lägga upp dom men ska se om jag kan få det å fungera idag. Hoppas hoppas hoppas
Men nu ska jag gå, för hoppas att jag kan gå om 10 min så jag hinner med bussen.

                                                           Puuussheei<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0