hemma hos emelie

Sitter nu hemma hos Emelie och bloggar lite. Skulle ha bloggat igår men kom inte in på internet när jag kom hem från träningen igår men kan ju berätta att igår blev jag graderad. Så nu har jag vitt bältemed gult sträck, min första men för hoppningsvis inte det sista!
Idag har det varit en rätt bra dag ändå, allt har flytit på förutom att jag har haft förbannat ont i foten bara. Sluta tidigt idag eftersom det är onsdag, följde med Emelie hem och plugga lite med henne och snart blir det väl att bege sig hemåt.
Men kommer blogga lite mer om morgondagen imorgon!
Hoppas ni har haft en bra onsdag, ha det riktigt bra. Kan berätta iallafall att jag är ledig imorgon så har massa fina planer!



                                                                    Puuusssheeeiii<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis ! Håller tummarna för dej ! Kram Jenny Lundqvist

2011-10-25 @ 10:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0