en riktig håll i gång dag idag

Vill bara börja med att ställa en liten fråga, är det någon som skulle vilja gissa på hur många steg jag har gått idag??
Tror faktiskt att jag berättar svaret imorgon så får ni gissa! Så se till att gissa och skicka sedan en kommentar!



Idag så blev det upp rätt så tidigt ändå, 20 över 8 ringde väckarklockan så då var det bara att maka sig upp ur sängen och klä på sig stallkläderna och åka upp till stallet. Mocka och står i ett litet tag innan jag och matilda sätter oss upp på hästryggarna och rider iväg.
Nu är det ju så att matilda göra alltid sina saker på lite stil (dramaqueen) så vid sista traven när hästarna far hon av med en väldans fart och orsakar mig en hjärtattack så gullig som hon är. Men allt gick bra iallafall och efter att jag lyckats fånga in hennes häst + min som också gick iväg lite så red vi långsamt hemmåt.
Men när vi väl kom till stallet var det bara att börja stressa eftersom jag inser att det bara är 45 min kvar tills bussen in till stan går och vi måste med den! Så göra iordning Lina, "slänger" ut henne i hagen och i ilfart trampar jag hemåt för att blaska av mig lite snabbt och byta kläder, sminkningen sker på bussen (grunden iallafall, resten tog jag i stan).
Kommer in till stan för att möta jens vid rese men det blir att mötas utanför pizzahut där vi tog å luncha idag!



Efter lunchen blev det att driva runt på massa olika ställen, det blev också så att både jag och jens hitta våra kostymer till halloweenfesten vi ska på, men den vill jag inte avslöja en så det kommer senare.
Mötte upp mamma vid max när hon hade klarat av ett av sina ärenden, blev sedan att köra runt på henne och va en allmän liten trafikfara
Men nu ska jag ta och sova lite innan skolveckan sista dag börjar.

                                                                               Puuussgoonnatt<33

Kommentarer
Postat av: Jens

Pizza hut var helt sjukt jävla gott och måste göras om ! :)

2011-10-15 @ 17:16:38
URL: http://www.jensahblomqvist.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0