En promenad på promenaden

Idag så hade våran lunchmatsal stängt så blev att ta en liten sallad med några fina tjejor i solen vid strömmen. Började sedan knalla bort mot haga med en nybryggd cappucino i handen. Norrköpings promenader är faktiskt riktigt fina när man väl går där och solen lyser.



Angående gårdagens fråga så gick jag 20707steg. Det tycker jag var rätt skapligt med tanke på att det inte ens kändes som att man gick så mycket.
Men nu ska jag mysa ner mig under filten och kolla på mean girls 2 och sen kanske någon mer film, vi märker vad kvällen har att komma med


                                                                                  Puuussheeeii<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0