en onsdag värd att minnas

Ojojoj lite trött är man iallafall men ändå på ett skönt sätt, veckan har inte varit för jobbig och nu börjar den ju gå mot sitt slut.
Innan träningen igår så blev det en fika först med carro och sen en med pappa, båda var riktigt trevliga och på samma café. Pappa och jag gick runt en lite sväng i stan innan han gjorde mig sällskapet. Blev en riktigt jobbig träning men riktigt skönt att få ta ut sig.
Idag blir det att åka till linköping och gå på en insperationsdag för elevrådet, kan bli lite trevligt att träffa lite nya människor. Men nu måste jag göra mig iordning och äta frukost innan bussen kommer



                                                                                                       Puuuussheeeeii<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0