en kväll med de vuxna

Sitter just nu hemma i pappas lägenhet och ska ha en lite fin kväll med honom och matilda. Det blir att äta chicken enchiladas och sen kolla på lite film.
Ska snart hjälpa till att börja ordna med maten men just nu sitter jag och lyssnar på min favorit låt med nelly och kelly. Det är något sjukt galet mycket jag har lyssnat på den låten men har fortfarande inte tröttnat på den, vet faktiskt inte riktigt vad det är som gör att jag gillar den så mycket men den har verkligen nästlat in sig i min hjärna. Har säkert redan lagt upp den men är så sjukt galen i den att jag lägger upp den en gågn till!

Hoppas alla får en sjuuukt trevligt fredag! Någon som kanske har lite speciella planer??

Puuusssheeeii<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0