en heldag med hulda

Nästan hela gårdagen tillbringade jag med Sandra vilket var hur trevligt som helst eftersom jag inte har träffat henne på ett par helger nu.
Vi började dagen i stallet med lite borstning, ridning och mockning. På kvällen/eftermiddagen hamna vi i min lilla soffa i vardagsrummet framför datorn och plöjde igenom en skiva eller två av house. Hur mysigt som helst för vad kan blir bättre än en myskväll med frugan, popcorn och house. Mmmm en riktigt bra lördag för mig!
Snart kommer min bror ut så får man träffa honom lite.
Ha en riktigt fin söndag allesammans!!


Lägger upp en bild på mick bara för att han är så söt och för att jag saknar honom!

 
                                                                                  Puuusssheeeiiii<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0