18 timmar spenderar jag aktivt men misslyckas ändå

Tror jag har räknat ut att 18h varje dag har jag varit vaken, minst! Detta för att verkligen hinna allt som jag behöver och vill göra men ändå hinner jag inte riktigt. Så har väl kännt att bloggen likaså har hamnat lite i bakgrunden.
Läxor, träning, någon timme med en vän, kyrkan, möte, skolan, bussturer mellan stan och hemmet. Jaa allt detta och säkert mer har verkligen tagit tid den här veckan.
Men som sagt, lite glädjeämnen har jag ändå haft. Får ju leka med min nya mobil och alla dessa roliga spel jag har tillgång till nu. Samt idag så har jag även köpt löshår (eller köpte det faktiskt tidigare men det var fel färg) idag som jag hoppas jag kommmer få användning av.
Men nu måste jag snart ställa min och stryka min skjorta som jag ska ha imorgon när jag ska jobba. Jag ska även packa lite så att jag kan sova i pappas lägenhet i helgen.
Men nu ska jag lyssna på lite musik och bara koppla av 5 minuter innan man börjar stryka och styra runt med allt igen.


P.S Ska dela med er av en låt som berör mig väldigt mycket just nu



                                                                                          Puuussheei<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0