röda läppar och blå ögon

Den här dagen har bestått av handling, städning och lite mer städning. Kom på en sak också som jag måste dela med mig av, jag har äntligen fått min plattång som jag glömde nere i västervik i somras så nu kommer det gå lite fortare att platta håret vilket är suuper skönt

          
Just nu sitter jag och tar det lite lugnt i soffan och kollar på massa super intressanta om vården och genetiska fel som göra att vi upplever smärta olika, tycker det är fruktansvärt intressant. Är så fascinerad över att man har kommit så långt och att man vet så himla mycket i dagens läge.
Men nu ska jag gå och duscha samt fräscha upp mig lite och göra mig iordning innan det blir dags att börja med pajerna och salladen

                                                                                        Puuuusssheei<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0