ompa ompa fallelalelej, namen hej på dig

Usch idag känns inte som en speciellt bra dag, vaknar helt totalt slut och har superont i halsen. Detta bådar inte gott, trodde jag hade klarat mig igenom denna förskylning utan att bli totaldeckad men som det verkar nu så kommer den inte ha någon nåd mot mig, tror det bara kommer bli värre nu men får hoppas att jag kan orka hålla mig stående på bena. Det är ju inte många veckor kvar fram tills jul nu!
Är det någon som har börjat skriva någon önskelista än??
Jag ska erkänna att jag faktiskt inte har gjort det, fyy på mig! Nu får jag ju inga klappar!?!?!
Men nu ska jag börja med lite läxor så jag blir klara med dom innan det är dags att åka in för att gå på bara EN lektion idag (onödigt)
                                            

                                                                                          Puuuussheeei<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0