när ögonen svider tar jag min lilla blåbärsmugg och piggnar till lite

Nuuuu äntligen så tror jag att jag faktiskt är klar med teckenspråks uppgiften. Det har verkligen varit mycket att skriva om och det har varit så mycket fakta att det nästan bara snurrar runt i huvudet.
Men nu ska jag pusta ut lite ikväll coh ta det lugnt innan jag imorgon fortsätter studera svenskaB. Vi ska snart har ett prov om medeltiden och där kan man snacka om ännu mer information!
Men nu ska jag luta mig tillbaka i soffan två minuter innan mamma och micke kommer hem igen efter träningen.



                                                                                          Puuuussheei<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0