min nacke spänner som en nackad höna... eeeeeeeller??

Sitter och kopplar av lite nu med lite musik och lite kik på massa recept. Ska ha tjejkväll har på lördag och tänkte bjuda på lite paj men vet dock inte om jag ska göra två pajer eller om jag bara ska göra en, jag ska tänka vidare lite på det så återkommer jag om det.
Idag har det ju iallafall varit öppet hus på våran skola, vi hade jämt flöde av elever som var intresserade så hoppas att det blir några sökande till hösten!
Men nu vet jag faktiskt inte om jag orkar skriva mer?!?! Huvudet är helt avtrubbat på mig så ska nog bara gå och lägga mig och sova, gå upp lite tid imorgon och sätta mig och studera lite. Bara för att vänta på att få åka in extremt mycket sent till skolan, min första lektion börjar inte förren vid 12 och jag slutar sen vid klockan ett! Kan ju inte precis påstå att det känns som en speciellt meningsfull dag
Men nu ska jag sova lika sött som ett litet äpple!!

      

                                                                   Puuussgonatt mina små russin <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0