med en chokladboll på huvudet sätter jag lite glad-musik i öronen och börjar städa

Idag blev det att sluta tidigt(igen). Har inte haft något inviduella val på länge likaså blir det nästan vecka, men tillbaka till ämnet. Aa eemh blev att ha en liten slapp lunch innan jag drog med mig hampus till hagagymnasiet för att hämta nästa veckas uppgift, återvände till resecentrum för att se om jag kunde hämta ut min plattång men de hade tyvärr lunchstängt så jag och hampus får återvända upp till stan och driva runt där lite innan vi åker ner till rese igen och hämtar ut plattången. Springer till bussen och hinner, där träffar vi becka och jag går med i hennes löfte om att inte äta några godsaker fram till jul (detta blir svårt!!!!) dock så sa jag att jag måste få dricka saft eftersom det är min återhämtning efter träningarna men ändååå!! INGA GODSAKER!!!!!!
Mena tänk bara på godis


Lusskatter


Coca Cola


7 sorters kakor


Jaa det är många godsaker man missar men hoppas det är värt det, man måste ju kämpa lite för att komma i form för beachen 2012, den sista innan världen går under om man ska tro på vad som sägs!
Men nu ska jag städa lite inför morgondagen!

                                                                                 Puuussheei<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0