Jag vill ha tillfredställelse

Igår blev jag faktiskt lite smått arg på blogg.se eller om det bara var vårat internet för det fungera inte ALLS! Men tänkte väl prata om lite annat än bara mina små stunder av irritation.
Men en sak skulle jag vilja uppmärksamma just nu, jag har nog aldrig varit något stort fan av att läsa bloggar. Jag kan väl göra det lite smått ibland men det har aldrig varit något specielt men idag blev jag faktiskt väldigt tagen rent ut sagt.
Det satte ord på väldigt mycket som man själv har upplevt hos andra och känt själv.


http://elingebeth.soclog.se/

Läs texterna, det var verkligen bra!
Jaaa, det var väl det. Nu ska jag fortsätta kolla på fredagens film på kanal6!

                                                                                    Puuuussheeei<33

Kommentarer
Postat av: Elin

Gumman, tack! va kul att du gillade mina texter c; och kul att du länkade :D <3

2011-11-18 @ 23:12:23
URL: http://elingebeth.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0